رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل الثامن
احمد بررره اطلع بره يا حيوان اسر كدا يابو حميد ماشي انا احسن حاجه اعملها اني اهرب من هنا اقبل ما ادبس في الجوزه دي في غرفه خالد اسر ياض يا خالد خالد انت تاني عايز ايه يا زفت اسر انا همشي من هنا وقولت اجي اسلم عليك اقبل مامشي خالد رايح فين يا مجنون اسر انا اخدت كل هدومي وفلوسي وكل حاجه همشي من هنا اقبل ما يجوزتي بنت الهبله دي خالد اعقل يا اسر وروح نام يا حبيبي.
اسر انا اخدت قرار لا راجع فيه انت هتوحشني اووي يا خالد انا مبحش ال انت ليك معزه خاصه عندي سلاموز بقا خالد ياابن المجانين اعمل ايه الوقتي اه عصام في غرفه عصام كان ينام بنطلون فقط دون قميص فرن هاتفه عصام بنوم الو خالد عصام عصام انت غبي يالا بتكلمني في وقت زي دا خالد الحق اخوك عصام ماله زي زفت خالد لمم هدومه وبيهرب عصام قام مفزوع ايبه نهاره اسود انا قولت اقتله احسن محدش صدقني.
عصام نزل يجري وهو يرتدي اقميصه باهمال لقي خالد تحت ايه لقيته حالد لا عصام دور عليه خالد اهو يا عصام عصام وهو ينظر إلى المكان الذي يشير اليه خالد فوجد اسر يضع سلم حتى يهرب ورمي الشنط ولسه هينط عصام شاته من على السلم عصام انا معتش ورايا غيرك يا حيوان عايز تهرب عشان ابوك كان اقتلك فيها اسر ابعد همشي يا عم امال انجوز عم عبده ال فوق دي لا.
عصام تقوم تهرب لا وزكي اوعي طلغ من هنا بالسلم العمي جالك طب هتعدي من الاسلاك ازاي ول الجانب التاني اسر تصدق صح خالد هات الشنط وانت ادامي هتبات معيا اسر لالالا هبات مع خالد انت لا ياريت تقولوا رايكم في الروايه بجد وانا بتقبل كل الاراءبجد تعليقتكم جميله تابع الفصل العاشر عصام خالد هات الشنط وانت يازفت تعال هتبات معيا النهارده اسر لا انا هبات مع خالد عصام لا يا حبيبي مش انا اخوك الكبير حبيك برضه.
اسر انت بتكلمني ان يا عصام عصام ايوه يا روح عصام خالد فهم دماغ عصام خالد اسر تعال يالا نام معيا بسرعه اسر يخرابي انا مهم اووي كدا هههه خالث ياخالد هنام يا عصام حبيبي عصام عصام نعم اسر تب دلعني كدا عشان اتاكد انك في المود عصام بس كدا دا انت حبيبي يا اسوره اسر هههههه شايف يا عم خالد الاخوه لما بيجتمعوا بيقا شي عظيم مش انت ال كل ما اجي اتكلم معاك القيك بتشخر خالد بقا كدا طب امسك.
اسر اي ده انت بتحط على ودنك ايه يا خالد خالد دا جهاز كاتم الصوت اسر هات كدا دا ليه يعني مش فاهم خالد عشان متسمعش اي حاجه بتحصل حوليك اسر خو انا غبي ماانا فاهم انت بتستعمله ليه الوقتي خالد ول حاجه روح نام مع حبيبك ال اختارته سلام اسر الواد ده اتجننن عصام خد يا اسوره اسر بابتسامه شديده نعم يا بوص عصام الله ايه الحزام الحلو ده شكله جميل اسر يا سبحان الله عجبك عصام جدااا اسر ميغلاش عليك يا حبيبي خد.
اسر بصوت يكاد يكون مسموع يا سبحان الله عصام ال بيلبس من افخم الماركات ومصممي الازياء عجبه حزامي اسر بغرور ايوه امال ايه هو انا قليل دا انا اسر الدالي اسر ااااااه عصام خد بقا عشان تعرف تهرب انا هربيك من اول والجديد اسر ااااه خلاث يا عصام واللهي ماههرب تاني يا خااااالد.
وخالد يضع جهاز كتم الصوت لانه عارف ان عصام هيادب اسر واسر كالعاده هيصرخ وهو اكيد مش هيعرف ينام وهيضطر يفض الخناق عشان يعرف ينام بس المرادي عمل حسابه كويس خالد ربنا معك يا اسر بس تستهل ههههه اسر ااااه الحقوني يابشر يالي في القصر عصام ول حد هيعبرك ياحيوان اسر اهدي يا عصام ابوس ايدك لو بابا عرف انك ضربتني هيزعلك.
عصام يابني دا لو ابوك عرف ال بيحصل ده هيكافني خد عشان تبقا تفكر تهرب زي النسوان بعد كدا اسر اااااه في غرفه ندي ياسمين نامت جنب ندي بعد اما اقضوا السهره كلام ندي ياسمين بت في صوت جاي من تحت خد بيصرخ ياسمين عادي يا ندي دا اكيد اسر نامي نامي ندي انام ايه اقومي نشوف في اي ياسمين اكيد عامل حاجه في عصام وعصام بيادبه نامي واخدين على كدا ندي اقومي يابت نشوف في اي.
توجهت ندي وياسمين إلى صوت اسر وكانت ندي تردي اقميص زهري وروبه وكان شكلها جميل اسر اااه كفيا واللهي حرامت اما اجي اهرب بعد كدا ههرب من الباب مش من السور عصام لو هو انت ناوي تهرب تاني اسر امال اتجوز فرس النهر ال فوق دي عصام ولاه تعال هنا اسر ماانت هتضربني عصام وانا لو عايز اجيبك هجيبك تعال بالزوق احسنلك اسر لا ويركض عصام طبعا جابه وضربه بس بايده المرادي ندي حرام عليك يا عصام سيبه.
ياسمين احسن اضربه يا عصام دكان هيضربني امبارح وخالد ال لحقني اسر ماشي يا زفته بس انا اقوملك ندي الحقني ابوس ايدك دا مجنون وهيقتلني ندي سيبه اسر مسك ندي ومستخبي وراها وعصام عايز يوصل ااسر ومش عارف عصام ندي اوعي من هنا ندي لا حرام عليك يا عصام دانت موته اسر هدف ندي على عصام عصام واقع على الارض وندي فوقه وهرب.
استغل انشغالهم ببعض يعد دقائق من النظرات عصام سرح في لون عينها اد ايه عي جميله اووووي ظل ينظر إلى عينها وشفتاها التي ترتجف من قربه المهلك لها وندي تسرح في عيناه التي وقعت اثيرتها فهي تعشقه كثيرا وتتمني ان تحظي بمكان صغير في قلبه نعم تعرف انه مازال يحب لميس ولكنها ستحاول انا تجعله يحبها مثلما تعشقه يقطع هذه اللحظه احمد في اي يا حسام وايه الدوشه دي الغبي ده بيصرخ ليه.
ندي وقد انتبهت لوضعها فحاولت ان تقوم ولكنها تقع عليه مره أخرى عصام استني فساعدها عصام على النهوض عصام لاحمد مفيش حاجه يابابا كنت بضربه احمد ليه هبب ايه تاني عصام الغبي بيحاول يهرب احمد ازاي مش فهم عصام وخد الهدوم بتاعته وفلوس وعايز يهرب احمد يخرابك يا احمد الواد ده هيجنني انا حاسس انه انشاء الله هيتسبب في موتي ندي بعد الشر عليك يا عمي عصام انتي جايه تدفعي عنه ليه انا بادبه عشان يحرم...
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل التاسع
ندي هو انت كدا بتادبه اضرب حد ادك انت مش شايف نفسك دا هو جنبك عصفوره احمد هههه فدي عندك حق وقطع كلامهم صراخ ياسمين عصام الحقني فركض احمد وعصام وندي إلى اعلي اسر واللهي لتتضربي اضربه يا عصام اضربه انا بقا ال هضربك وتركض يالا ياجبان مش اقدر على الوحش هتتشطر على النمله اسر مين ده يا بت اقصدك عصام يا غبيه دا انا كنت بعلمه الملاكمه ياسمين اه ماهو واضح على خلقتك اسر دا عصام بيترعب مني يشوفني يجري على طول.
طبعا كل ده وعصام وراه وندي وابوه ياسمين لجد اسر طبعا دانا بشفق عليه كل مره اهزمه اهزمه فقولت مره من نفسه عشان مياحبطش ياسمين اسر بص وراك يا قلب مامي اسر عصام اهلا واحشتني تعال اسمع دانا بحكي عن بطولاتك واد ايه انا بحبك دانت الحته ال في الشمال ندي ماهو واضح مش محتاج تتكلم احنا سمعنا مل حاجه محمد في اي يا ولاد اي ال بيحصل اسر حبيبي دايما بتطلع في التوقيت الصح محمد في اي يا عصام يا بني.
اسر يعني ينفع البيحصل هنا يا كبير انا اتبهدلت ومحدش هيجبلي حقي ال انت احمد اسكت يا زفت بدل ما اخلي عصام يكمل على ال فاضل منك اسر اقترب من احمد وهمس في ودنه ليه كدا يا ابو حميد متخلنيش اتكلم انت حر احمد على ايه يا خويا ماتتزفت اسر يعني مثلا موله عارفه البت الامريكانيه ال كانت هتموت وتتجوزك عشان عينك الزرقه دا احمد بصدمه بس انا فهمتها انها اد عيالي وموافقتش.
اسر وحد يعرف الكلام ده ال انا انا ال كنت معك مش موله وطبعا لازم احط التتش بتاعي واخليك تنام في الحديقه مع الحرس شكلك هبيقا مسخره يا معلم احمد بغضب شديد خلاث يا عصام سيبه المرادي ندي هتموت من الضحك لانها سمعت الحوار كله عصام الزفت ده قالك ايه يا بابا احمد مفيش يالا كل واحد على اوضته.
اسر مشي في حساب لازم اصفيه مع خالد الزفت عشان انادي عليه ينجدني وهو مش معبر اصبر عليا وراخ اسر غرفه خالد وجدها مقفوله بالمفتاح اسر كدا طيب اما عند ندي كانت على وشك دخول غرفتها عندما جذبها عصام من ذراعيها ندي يامي خضتني يا عصام عصام مش مهم قوليلي اسر هدد بابا بايه هالي وشه يجيب مليون لون ندي معرفش عصام انتي هتستعبطي انا عارف انك سمعتي ندي عههههع حاضر هقولك بعد قص ندي على عصام ال هدد اسر بيه ابوه.
انفجر عصام ضاحكا فسرحت ندي في جمال ضحكته فكم زادته وسامه على وسامته عصام هههه مكنتش اعرف عند ابويا بيخاف من امي كدا ندي انت ضحكتك حلوه اووي عصام راجع إلى جديته احم تصبحي على خير ندي بعد ان تركها عصام ليه مش حاسس بيا يا عصام كل السنين دي وانا بحبك بس مش هياس اكيد هيجي اليوم ال تحس بيا في غرفه خالد اسر نزع جهاز كتم الصوت اصبر عليا يا خالود اما خليتك تقول حقي برقبتي مبقاش انا اسر فوضع صوريخ اسفل السرير.
خالد قام مفزوع من مكانه ايه في ايه اسر ههههه مفيش حاجه يا حبيبي دانا كنت بصحيك عشان عايزك في موضوع مهم خالد انت دخلت منين انا قافل الباب بالمفتاح والمفتاح تحت دمغي اسر من البلاكونه ياحبيبي انت ناسي ان اوضتك جنب اوضتي خالد دا من حظي الزفت اسر لا دا عشان انت طيب اسمع بقا الموضوع ال عايزك فيه خالد اسر نام الوقتي وبكره نبقا نشوف المصيبه الجديده اقصدي الموضوع بتاعك.
فنام كل من في القصر ال بطلنا كالعاده غرقان في بحر الذكريات ذكريات حبه وفقدان اغلي شئ عنده عصام سبيها ارجوك عي مالهاش زنب لميس عصام اهي اهي عصام متخافيش يا حبيبتي.
في الصباح الباكر في غرفه ندي يدخل خالد لكي يوقظ ندي لان الجميع بالاسفل بينظرون لكي يذهبوا خالد ندي اصحي يابنتي كل دا نوم فلا رد خالد اقومي يابنتي كلنا جهزنا ال انتي فلا رد رفع خالد الغطاء من عليها فوقف مصدوم فكانت حوريته ياسمين التي تشبه الملاك ظل خالد يتامل جمالها وهي تنام مثل الطفل البرئ وعلى وجه ابتسامه وسرعان ما تحولات نظراته إلى غضب شديد عندما تذاكر صفعتها.
ففتحت يا سمين عيناها ففزعت عندما وجدت خالد امامها وبدات تغطي جسدها بالغطاءفكانت ترتدي قميص قطني بينك بحملات رافيعه فصيرفالقي خالد روبها في وجهها واداروجهه إلى الناحيه الاخري حتى تلبس الروب ندي خرجت من الحمام خالد انت هنا من امته خالد كنت جاي اصحيكي عشان اتاخرنا وبعدين الهانم مش ليها اوضه ايه ال جابها هنا ندي براحه يا خالد مااحنا على طول بنام مع بعض اي الجديد.
ياسمين خلاص يا ندي معوتش هبات هنا تاني مدام خالد مضيق خالد وانا اضيق ليه انتي اصلا مش في دمغي عشان اديق ول لا يالا يا ندي البسي عشان مانتاخرش خرج خالد وياسمين انهارت من العياط ياسمين شوفت يا ندي اخوكي يبكلمني ازاي ندي عليا يا بت انطقي هببتي ايه خالتي الواد يعاملك كدا ياسمين ما ممعملتش حاجه ندي انتي هتممي انطقي ياسمين بصراحه يا ندي اه ندي اتشكلتم و زعقتم مع بعض صح يا سمين لا حاجه اتقل.
ندي اخلصي انتي هتنقطيني ياسمين انا يعني احم ضربته بالقلم ندي خبراسود ضربتيه ازاي الله يخربيتك انتي مجنونه وهو سابك كدا عادي ياسمين الله بقا ال حصل ندي تب هو عمل ايه عشان تعملي كدا فتذكرت ياسمين قبله خالد لها فحمر وجهها بشده ندي ههههه خلاص فهمت ياسمين تضرب ندي وندي تجري في الغرفه حتى فتحت سها الباب سها الله انتم بتلعبوا العب معكوا والنبي ندي وياسمين في نفس واحد وماله تعالي وهجموا عليها.
سها اااه سبوني ياجذمه منك ليها ااه الحقنا يا اسر اسر هههه عسل يا ندوش عسل يا سوسو انا عايزكم تموتوها ههه انا نازل سلام وال كاني شفت حاجه سها ماشي يا زفت ياسمين هههه ندي ههههه الود باعها في ثانيه سيبها يا ياسمين خلاث ههه انتي كنتي عايزه ايه يا سها سها انا كنت جايه اقوالكم ان البت الساقعه ال اسمها سرين دي تحت وجايا معنا المزراعه ياسمين نعممممم ندي مالك يابت ومين سرين دي.
ياسمين دي بت ساقعه وبرده بنت متكبره وشايفه نفسها موت كل ما اشوف خلقه امها ادب معها شكله ندي هو انا بقولك اوصفهالي بقولك مين دي ياسمين بنت صاحب بابا وعمي بينهم بسنس عالي وكل شويه تيجي هنا برده وعينها على خالد ندي قولي كدا بقا اسر ايه يابنات انتو لسه ما لبستوش يالا عشان بابا وعمي مشوا وماما وانطي كمان معتش ال احنا بس يالا ياسمين تب اروح البس انا سها كدا يا اسر تسيبهم يضربوني انا زعلنه منك.
اسر مبيقاش قلبك اسود كدا بس الحلوه دي سها بجد يا اسر اسر اه واللهي استغفر الله العظيم قمر اسر في نفسه بلستر سها حبيبي يا اسوره ياسمين انا جهزه ندي وانا خلاصت اسر طب يالا نزل اسر وسها في المصعد وندي وياسمبن على السلم تحت في الصالون سرين خالد ازيك عامل ايه خالد من غير نفس كويس سرين انا مبسوطه اني هجي معك يا خالد فنظر لها نظره استحقار سرين اقصد معكم يعني خالد طيب...
رواية أحببتك بل عشقتك يا من كسرتي كبريائي بقلم آية محمد رفعت الفصل العاشر
خالد مش طايقها لانه فاهم دمغها سرين عايزه تتجوز من عايله الدالي كانت حطه عينها على عصام لانه الاجمل والاوسم بس بعد لما ملقيتش منه حتى نظره اهتمام فقالت تجرب خالد نزلت ندي ويا سمين واسر وسها تحت اول ما سرين شافت يا سمين حبت تضيقها لانها عارفه انها بتحب خالد بس الغبيه متعرفش ان خالد بيعشها سرين انا هركب معك يا خالد كان خالد على وشك الاعتراض ولكن نظره ياسمين لسرين.
التي تكاد تقتلها جعلته يرد ان ينتقم لما فعلت بيه خالد اه طبعا دا شرف ان القمر دا يركب معيا سرين بصوت رقيق مصطنع ميرسي يا خالد خالد بابا وعمي وكلهم مشوا ومفضلش غيرنا خد اسر خد سها وياسمين معك وانا هخد ندي وسرين ياسمين لا انا هجي معك اقصد مع ندي خالد اوك يالا يا سرين وفي نفسه اما خلتقك تقولي حقي برقبتي مبقاش انا خالد الدالي وفي الطريق للمزراعه في سياره اسر سها اسر انا جعانه.
اسر نعم امال انتي لسه تفعه ايه الوقتي سها الله جعانه اعمل ايه يعني اسر اتكتمي حاضر هجبلك سم اقصدي اكل ونزل اسر جبلها اكل اسر اتفضلي سها شكرا يا حبيبي في سياره خالد فقد اسرعت سرين وجلست بالامام بجانب خالد وياسمين هتموت من الغيظ وخالد مبسوط ومتباعها في المراه ندي خالد هو عصام هيجي امته خالد كمان ساعه كدا او اتنين سرين اللهي يا خالد دا موبيلك زوقك حلو في كل حاجه حتى العربيه ممكن اخد نمرتك.
خالد اه طبعا ولو عايز التلفون ميغالش عليكي سرين ميرسي يا خالد ياسمبن كدا كتير اف اف ندي اهدي الله يخربيتك هيخدوا بالهم منك ياسمين اعمل ايه البت دي زودتها اووي واللهي انزل اجبها من شعرها ندي اهدي وبعد ساعه وصلت السيارات إلى المزرعه احمد ايه يا ولاد اتاخرتم كدليه اسر كنت بجيب للابله طفح اقصد اكل كل ما نعدي من ادام المحلات عايزه دي يا اسر دي كلت اكل احمد هههه معلش هههه محمد تعالي يا ياسمين يالا يا ندي افطروا.
سها وانا جعانه اسر سلاما قولا من ربا رحيم دا لسه الاكياس في العربيه يخربيتك سها يعني ماكولش اسر تعالي كوليني احسن.
اسر تعالي كوليني ياختي سها كدا يا اسر تب انا مخصماك اسر انا مش عايزك تخصميني انا انا عايزك تخصمي الاكل محمد خلاث يا اسر بقا يالا ادخلوا غيروا وتعالوا افطروا على السفره احمد الله امال فين خالد اسر بره في المزراعه اكيد في الاسطبل ماهو هو وعصام اول مانجي هنا بيجروا على هناك متعرفش يا ابو حميد في اي هناك وشوشو ابتدي يلعب في عبي محمد مين شوشو ده يا اسر اسر الشيطان يامعلم.
احمد بس يا محمد اسمع وبس وانت يازفت اقوم نديله اسر وانا مالي ياعم ما تخلي مراتك تندهله امال ولد عيب اسر يعني مش شايفه يغلط فيا من ساعتها وال ده القلب الحنين احمد واللهي لاوريك ياكلب ان مغيرتش من اسلوبك ده لكون فصل لسانك ده عن جسمك اسر كدا طييب موله حبيبتي لازم اعرفك بجاكلين عسل دا حتى معجبه ب احمد ههههه خلاث ياحبيبي اتكلم برحتك وقومي انتي يا ياسمين نادي لابن عمك من الاسطبل ياسمين حاضر يا بابا.
امال جاكلين من دي يا اسر ومعجبه بمين اسر بابنك طبعا وانا اي حد سهير ههههه اسوره كبر ياناس وبقا ليه معجبين اسر امال ابه دا كانت هتموت وتتجوزني صح يا ابو حميد احمد ها ااااه محمد هههههههههههههههه احمد بصوت واطي لاخيه بتضحك على ليه يا محمد محمد ههه اصل عارف اسر اقصده ايه ههع عيشت وشفتك خايف من حد ههههه ومين ابنك الصغير دانت مبتخافش من البوص هههه وخايف من اسر ههههه.
احمد بطل ضحك عشان متموتش ونفسك في حاجه يا خويا في الاسطبل كان خالد يرتديبنطلون جملي تيشرت اسود يبرز كل عضلاته فكان وسيما سرين خالد عايزه اركب خيل خالد ماتركبي حد مسكك سرين مسكت ايد خالد ركبني انت مش بعرف كان خالد على وشك الرد ولكن لمح يا سمين بطرف عينه فابتسم ابتسامه خبيثه خالد بس كدا حاضر تعالي وحملها ووضعها على الحصان سرين برقه مصطنعه نزلني انا خايفه لا خالد ههههه يا جبانه تعالي وحملها مره أخرى.
ياسمين كانت هتموت من الغيره وفزعت عندما رات هذه الساقطه تقرب من حبيبها وعلى وشك تقبيله ياسمين بصوت عالي خالدددد سرين يا ماميييي ياسمين خضتني خالد سلامتك من الخضه يا قلبي ياسمين بابا عايزك عشان تفطر خالد وهو لا بنظر اليها روحي واحنا جين وراكي ياسمين انا مش همشي من غيرك اتفضل خالد يالا يا سرين وخدها ومشي وسب يا سمين تغلي من الغيظ على الفطار عصام ايه ده انا حماتي بتحبني وال ايه احمد تعال يا حبيبي اتاخرت ليه.
عصام اول ما خلصت الاجتماع جيت فورا اسر عصام انت جيت عصام لا لسه يا خفيف سرين اول ما شافت عصام كانت هتموت من جماله فكان وسيم جدااااا يرتدي بدله رسميه كحلي لاشهر مصممي الازياء ويصفف شعره الطويل فعصام شعره طويل يصل لاخر رقبته وعطره الذي صنع مخصوص له فكان حقا جذاب سها اخيرا جيت انا بستناك من ساعتها يا عصام عصام ليه خير وكانه يعرف ماذا تريد سها عايزين ناكل الكفته ال بتشوهلنا بليز.
اسر انتي مش بتفكري ال في الاكل عصام خلاث يا سها هغير وجي صعد عصام لكي يبدل ثيابه يدخل الغرفه ويضع هاتفه ومفاتيحه ويقلع جكيت البدله ويفتح اول ازرر القميص ويجهز ملابسه لياخذ حمام يريحه من عناء اليوم فصدم بشده وواقف مصدوم فكانت ندي تقف امامه بالبشكير فقط وشعرها يتسقط منه الماء فكان شكلها مثيرا للغايه فجرت ندي إلى الحمام عصام انت مجنونه صح.
ندى انا اسفه بس الحمام ال اوضتي مفهوش ميه فقولت اجي اخد شاور هنا مكنتش اعرف انك هتيجي الوقتي من فضلك يا عصام ادني هدومي من عندك.
عصام اتفضلي ندي شكرا بعد عده دقائق خرجت ندي وهي خجله للغايه...