أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في منتدى جنتنا، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .





رواية بريئة أحيت لي قلبي

هو قاسى لا يثق في النساء أبدا يرى أنهم يبيعون جسدهم لأجل المال و المتعة. لماذا هذا رأيه في النساء؟و ماذا سيحدث عندما يقا ..



14-01-2022 01:30 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [4]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif رواية بريئة أحيت لي قلبي
رواية بريئة أحيت لي قلبي للكاتبة ريحانة الجنة الفصل الخامس

سجي: قاعدة لسة بتعيط و خايفة و كمان كانت عايزة تتدخل تاخد حمام و تغير هدومها. بس افتكرت انها مشيت و نسيت تجيب معاها اي حاجة. طيب انا حعمل ايه دلوقتي حفضل كدة بالهدوم دي. منك لله يا مراد الزفت ربنا يخدك.
و شوية وباب أوضتها خبط. سجي خافت و اترعبت.
سجي: ده اكيد مراد. يارب. يارب. اعمل ايه. مين.
جاسر: انا جاسر يا أنسة سجي. افتحي
سجي: اخدت نفسها. الحمد لله. مش هو. و فتحت. ايوة يا جاسر في حاجة.

جاسر: كان معاه شنط و اكياس كتير. اتفضلي
سجي: ايه دول
جاسر: انتي جيتي معانا من غير ماتجيبي هدوم ولا اي حاجة. و مراد بيه اشترالك كل الحاجات اللي ممكن تحتاجيها. و قالي اوصلهالك. اتفضلي
سجي: في الخير والله يقتل القتيل و يمشي في جنازته.
جاسر: معلش خوديهم انتي اكيد محتجاهم.
سجي: اخدتهم علشان معندهاش حل تاني. شكرا يا جاسر.
جاسر: العفو. طمنيني انت عاملة ايه دلوقتي. احسن.

سجي: احسن! قول اسواء انا عاملة زي اللي مستني حكم الاعدام. انا حاسة اني كابوس و نفسي اصحي منه
جاسر: معلش ده نصيبك. عموما انا تحت امرك لو عزتي حاجة اطلبي مني اللي انتي عايزاه. و اتفضلي ده رقمي. كلميني في اي وقت انا نفسي اساعدك باي شئ
سجي: متشكرة يا جاسر. انت انسان طيب و ابن ناس. انا مش عارفة انت ازاي بتشتغل مع البني آدم ده. انت معاه بقالك اد ايه
جاسر: يعني حاوالي 8 سنين.

سجي: ياه 8 سنين و قادر تتحمله ده انا من يوم و مش طايقة ابص في وشه
جاسر: اتنهد. اكل العيش بقي اعمل ايه. انتي اصلك متعرفيش يا عني ايه تشتغلي مع مراد سلام. يعني الابواب المقفلة تتفتحلك في ثانية
سجي: ياه للدرجة دي. علشان كدة مغرور و متكبر. بس ربنا اكبر منه و ان شاء الله حيجي عليه يوم و ربنا ينتقم منه و يندم علي كل البلاوي اللي عمالها في خالق الله.
جاسر: يا ريت علشان ده جبروت و محدش يقدر عليه غير ربنا.

سجي: هو حيجي امتي
جاسر: متهيالي حيتاخر. انا راجعله الشركة تاني عايزة مني حاجة تاني.
صالح: انت واقف بتعمل ايه عندك يا جاسر
جاسر: ابدا يا عم صالح انا كنت بوصل الحاجات اللي بعتها مراد بيه للانسة سجي.
صالح: طيب اتفضل انزل شوف شغلك و بعد كدة لما تحب توصلها حاجة قولي و انا اجبهالها. فاهم
جاسر: حاضر يا عم صالح. عن اذنك يا انسة سجي.

صالح: بص لسجي بحزم. ياريت يا بنتي بعد كدة تخلي بالك من تصرفاتك انتي واحدة متجوزة. و مش متجوزة اي حد. ده مراد سلام. لازم تفهمي انه لو كان شافكم بتتكلموا كدة مكنش حيسكت.
سجي: و فيها ايه احنا بنتكلم معملناش حاجة غلط.
صالح: عارف يا بنتي. بس مراد مش حيفهم كدة علشان خاطري. حاولي تفهميه و قلتهالك قبل كدة مراد مفتاحة الاخلاص والحب. عن اذنك و لو عزتي حاجة ابقي اطلبيها مني انا.

قعدت سجي تفكر في كلام صالح. الراجل تاني مرة يقولي الكلام ده بس يقصد ايه بإن مراد مفتاحه الاخلاص و الحب. معقول يكون كان بيحب واحدة و خانته علشان كدة بقي بالقسوة دي، و بعدين انا حشغل نفسي ليه. يتفلق ان شالة يارب يموت و ارتاح منه. لما اشوف جاب ايه، يا نهار ابيض ايه اللي جايبه ده، هو فاكر اني حلبس المسخرة دي. صحيح انسان سافل، طيب كويس في بيجامة ستان اهي. لما اخدها وادخل اخد شاور و افوق.

دخلت سجي تاخد شاور و خرجت و سرحت شعرها و دخلت السرير تنام. كانت حاسة انها تعبانة و مش قادرة تقف.

اما مراد فكان في شقة الزمالك او بمعني اصح الوقر القذر اللي بيقضي فيه مراد و صاحبه و شريكوه ياسر لياليهم المهببة و كمان الثفقات المشبوهة بتاعت الشغل الخاص اللي بينهم و هي ثفقات سلاح و كمان مخدرات. يعني اسواء مكان ممكن يدخله بني أدم. مراد قضي ليلة مع واحدة من اللي جابهملوا ياسر. و شرب لحد لما مبقاش شايف قدامه. و نزل علشان يرجع لسجي.

14-01-2022 01:33 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [5]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif رواية بريئة أحيت لي قلبي
رواية بريئة أحيت لي قلبي للكاتبة ريحانة الجنة الفصل السادس

رجع مراد الفيلا و طلع فوق و فتح باب الاوضة و لقي سجي نايمة في سريره. قلع جاكت البدلة و قرب من سجي. كان اول مرة يحدقق في ملامحها و هي هادية من اول ماشافها و هي متضايقة و متعصبة و مكنش بيقدر يشوف ملامحها كويس. اد ايه جميلة و بريئة. قرب منها اكتر. بس سجي حاست بيه قامت بسرعة و زقته و نطت من علي السرير.
سجي: انت بتعمل ايه انت اتجننت. و ايه اللي دخلك هنا.

مراد: نعم؟ اولا دي أوضتي و ادخل فيها وقت ما احب. ثانيا اللي كنت بعمله ده طبيعي. هو انت مش مراتي ولا ايه و من حقي اعمل فيكي اللي انا عايزه. و قرب مراد من سجي
سجي: مرات مين انت صدقت نفسك انا لا يمكن حكون مراتك.
مراد: ازاي بقي و كتب الكتاب اللي اتكتب النهاردة ده كان ايه.
سجي: من شروط الزواج الصحيح القبول. وانا مبقبلكش ولا بطيقك و عمري ماحخليك تلمسني.

مراد: قرب منها و مسك ايديها لواها وراء ظهرها و حضنها جامد. انتي ايه اللي مخليكي شايفة نفسك كدة ده الف واحدة تتمني اللحظة اللي انتي فيها دلوقتي دي.
سجي: اي. اي. اوعي ايدي ياحيوان انت ايه. مبتحسش بقولك مش عايزاك. سيبني بقي وروح للالف دول و لوني اشك ان في حد ممكن يقبلك اصلا
مراد: لا ده انتي زوتيها تعالي بقي. و شال مراد سجي و حدفها على السرير و حاول يتهجم عليها بطريقة وحشية جدا.

سجي: اوعي، ابعد عني، اوعي، الحقوني. حد يلحقني، انت مش ممكن تكون انسان انت وحش، و فضلت تعيط. بس فجأة سكتت
مراد: حس بيها سكتت و همدت افتكرها استسلمت واول مارفع وشه و بصلها لاقاها مغمضة عنيها و مش بتتحرك. حس فجاة انه خاف عليها. سجي. سجي. ردي عليا بلاش الحركات دي. سجي. طيب خلاص حسيبك اصحي، يوه لما تجيب بيرفيم ولا حاجة و حاول افوقها.

مراد جاب البيرفيم و حاول بس بردوا سجي مبتفوقش. خاف اكتر و دي مش عادة مراد ان قلبه يحن كدة ولا حتى حد يصعب عليه.
مراد: لا انا كدة ابتديت اقلق. اه اتصل بفاروق، ايوة يا فاروق. تعالي بسرعة و اوعي تتأخر، ايوة انا في الفيلا، بسرعة يا فاروق.

و بص مراد علي سجي. و هو انا خايف عليها ليه متتعب ولا تتفلق. وبعدين و انا عايزها تفوق ليه كدة احسن علي الاقل اعمل اللي انا عايزه من غير ماتتعبني ولا تفرهدني دى بت دماغها ناشفة. ايوة انا لازم اخلص قبل ما فاروق يجي و هي تصحي خاليها لما تفوق تتقهر و تعرف اللي عملتوا فيها. و قرب مراد من سجي بس لما قرب لقاها لسة دموعها بتنزل علي خدها. مراد فجأة حس انه مش عايز يعمل كدة و ان سجي غير اي واحدة عمل فيها كدة. مد ايده و مسح دموعها من علي خدها و غطاها و قعد علي الكرسي يبص عليها لحد ما جي فاروق. و فاروق صاحب مراد من ايام المدرسة بس هو دخل طب و مراد دخل اقتصاد و علوم سياسية. و بعد شوية فاروق وصل.

مراد: ايه يافاروق كل ده. اتأخرت ليه
فاروق: كل ده ايه انا سبت المستشفي وجيت بسرعة في ايه و مين دي. هي مالها
مراد: والله و هو مين فينا الدكتور. اومال انا جايبك ليه. ماتشوفها بسرعة انت لسة حترغي.
فاروق: كشف علي سجي وايداها حقنة و فوقها.
سجي: اول ما فاقت قامت بسرعة و شدت عليها الغطاء وهي بتعيط، ابعدوا عني ده حيوان خليه يمشي انا مش عايزة اشوفوا. ده وحش. و فضلت تصرخ.

مراد: مين ده اللي حيوان يا بنت، و بيقرب عليها
فاروق: مراد ارجوك اتطلع برة دلوقتي.
مراد: انت حتصدق الشويتين دول. دي بتمثل انا عارف الاشكال دي كويس
فاروق: يا مراد ارجوك اطلع برة دلوقتي وانا حخرجلك حالا.
مراد ماشي حخرج بس مش علشان هي عايزاني اخرج. لا علشان انا مش عايز اشوفها ولا اشوف خلقتها. كتك الارف نكدية.
وخرج مراد وهو متنرفز جدا ومش طايق نفسه.

مراد: رايح جاي قدام الاوضة. انا بس نفسي اعرف البت دي رافضاني ليه و ليه هي الوحيدة اللي شايفاني وحش. لا يا مراد انت عارف ان كل الناس بتكرهك مش هي بس. لكن يمكن هي الوحيدة اللي قالتلك حققتك في وشك من غير ما تخاف من مراد سلام. كل اللي كنت معاهم يمكن كانوا بيحبوا شكلك و فلوسك لكن اكيد عمر ماحد حب طبعك ولا قسوتك. بس دي بالزات زودتها اوي. انا مش عارف اشمعن دي اللي انا مطول بالي عليها. معقول بس علشان ازلها و اكسر عينها. ولا في حاحة تانية.

فاروق: خرج من اوضة مراد
مراد: و هو مش عايز يبان عليه انه قلقان عليها. ايه خلاص حتعملي فيها دكتور.
فاروق: انا دكتور غصب عنك، و اتنهد. ايه اللي انت عملتوا ده يا مراد ليه كدة مش مكفيك البنات اللي بتعرفهم ليه كدة.
مراد: هي حكتلك.

فاروق: البنت منهارة وحالتها صعب. مراد سجي دي غير كل اللي انت عرفتم. ياريت تتعامل معاها بطريقة احسن. لو انت فعلا عايز توصلها. لكن بطريقتك دي عمرك ما حتكون مبسوط معاها حتى لو حاولت تعمل زي معاملت النهاردة و تحاول تجبرها.
مراد: انا مستغرب يا فاروق. دي اول واحدة متفرقش معاها الفلوس ولا حتى انا ليه مش عايزاني اقرب منها.

فاروق: علشان سجي نوع جديد عليك مقبلتوش قبل كدة. او بمعني اصح مكنتش عايز تشوفه ولا تصدق انه موجود اصلا
مراد: انت عايز تقولي ان فيه ست شريفة و مش خاينة. لا كلهم خاينين حتى لو بيبانوا غير كدة
مراد: مفيش فايدة فيك. انت اللي في دماغك في دماغك. انا ماشي. بس خالي بالك زي ماقولتلك اوعي تحاول تجبرها دي بنت نضيفة بلاش تضيع برئتها بالطريقة دي. خليك حنين معاها و انت تلاقيها جاتلك برضاها. سلام.

مراد: كان مستغرب كلام فاروق. هي فعلا ممكن تكون مختلفة هو فعلا في ست بريئة و مش خاينة ازي ده مفيش واحدة عرفتها متجوزة الا و خانت جوزها معايا يا علشان الفلوس او علشان المتعة. حتي امي خانت ابويا و هي مكنش ناقصهاحاجة. يبقي اشمعنا دي، انا خلاص مش عايز افكر.
ودخل مراد أوضته اللي فيها سجي
سجي: انت جاي ليه تاني جاي تكمل اللي بداته. امشي اطلع بره.

مراد: انا مشوفتش في حياتي بجاحة كدة. يعني قاعدة في اوضتي وكمان بتطروديني منها. ايه ده
سجي: انا معرفش ان دي أوضتك هما اللي قعدوني هنا. و عموما انا خارجة و سايبهالك.
مراد: قرب من السرير. خاليكي انتي شكلك تعبان نامي هنا النهاردة و بكرة حخليهم ينقلوكي اوضة تانيه. و عموما انا كنت داخل اخد هدومي و حنام في الاوضة التانبه.

اخد مراد هدوموا و خرج و ساب سجي. بتعيط. و هو دخل الاوضة اللي جنبها. و رمي الهدوم علي السرير وقعد. و طلع صورة سجي اللي معاه
مراد: اتنهد بقوة. اه يا سجي يتري انا اتجوزتك علشان ازلك و اربيكي ولا علشان انتي اللي تربيني. انا مش عارف ايه الاحساس اللي انا حاسه نحيتك ده. انا عمري ما تمنيت واحدة زي ما اتمنيتك. فيكي ايه زيادة. اوفففففف.
و دخل مراد ياخد حمام علشان ينام.

14-01-2022 01:35 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [6]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif رواية بريئة أحيت لي قلبي
رواية بريئة أحيت لي قلبي للكاتبة ريحانة الجنة الفصل السابع

في الصباح تاني يوم
مراد: نايم و تليفونه يرن، يرد و هو نايم، الو، ايوة يا ميادة في ايه
ميادة: صباح الخير.
مراد: صباح النور. خير
ميادة: حضرتك نسيت الاجتماع بتاع النهاردة.
مراد: اه اا ه. ده كان الساعة 9 صح
ميادة: ايوة ودلوقتي الساعة 10، هو حضرتك تعبان
مراد: يعني مانمتش كويس امبارح. عموما انا حلبس وجاي واجلي اي مواعيد النهاردة. بس الاجتماع ده خليه كدة علي 1. يلا سلام.

مراد. قام و دخل اخد حمام. و خرج و هو بينشف راسه بالفوطة و بص علي الكمود لقي صورة سجي. مسكها، ناوية تعملي فيا ايه. انا مش عارف اخرتها ايه معاكي.
و مسك الانتركم. : عم صالح تعالي عايزك. بس في الاوضة اللي جنب اوضتي كنت نايم هناك. فاهم.
مراد بيلبس والباب يخبط
مراد: ادخل
صالح: صباح الخير يا مراد بيه.

مراد: صباح النور يا عم صالح. بقولك ايه انا هنزل و انت لما سجي تصحي خليهم ينقلوا حاجتها علي هنا. هنا يا عم صالح مش اي أوضة تانية.
صالح: ليه يا ابني ده حتى اوضتك كبيرة عن هنا و انت مبترتحش غير فيها
مراد: و هو مين قالك اني حاجي هنا. انا بتكلم عن سجي. دي حتكون اوضتها. و انا زي ما انا في اوضتي
صالح: و هو ينفع يا بني كل واحد فيكم في اوضة اومال متجوزين ازاي.

مراد: هو انت يا راجل انت مش حتبطل تتدخل في اللي ملكش فيه. خاليك في حالك. و اعمل اللي قولتلك عليه.
صالح: حاضر انا كمان حخليهم يغيرولك فرش السرير انا عارف انك مبتحبش حد ينام مكانك
مراد: بطلقائية. لا اوعي. اححمم اقصد لما احب اغيره حبقي اقولك. المهم محدش يجي جنبه فاهم و سيبوا الاوضة زي ما هي لما هي تخرج منها محدش يحرك اي حاجة فاهم.
صالح: و هو مبتسم. حاضر يا مراد بيه. حاجة تاني.

مراد: اه متنساش تبقي تفطرها و تشوفها حتاكل ايه علي الغداء
صالح: من عنيا عن اذنك. و خرج صالح و هو مبسوط. انا قلبي كان حاسس من اول ما شوفتها ان الفرج جاي علي ايديها. يارب يفرحك يا بني
مراد: خلص لبس. و نازل كان عايز يشوف سجي. وجه يفتح الباب لقاه مقفول من جوة. لف من البلكونة و دخل من التراث و بص عليها من الجنب لقاها. بتصلي. استغرب. هي ايه اللي صاحاها بدري. خرج و خبط علي الباب. و شويه و بعدين فتحت سجي.

سجي: نعم. خير علي الصبح
مراد: الناس بتقول صباح الخير نهارك سعيد. انتى ايه مبتفهميش.
سجي: اوففففففف. عايز ايه
مراد: كل ده نفخ. حاسبي علي نفسك. يا عروسة.
سجي: متقولش الكلمة دي تاني. فاهم قال عروسة قال ده بعدك.

مراد: كدة طب اسمعي بقي يا حلوة. الشيويتين اللي عملتيهم امبارح. دول خلاص. مش حيخيلوا عليا تاني. حضري نفسك النهاردة كل اللي محصلش امبارح. حيحصل النهاردة. انا ماشي سلام، اه علي فكرة الشغالين حيسعدوكي تنقلي حجاتك في الاوضة التانية. علشان انا مبرتحش غير في اوضتي.

سجي: اوفففف. ياربي اعمل ايه طيب امبارح اغمي عليا ونفدت منه لكن النهاردة و بكرة و بعد كدة حعمل ايه. انا لازم اكون قوية شوية. مينفعش كل شوية اعيط و ابان ضعيفة كدة. اعمل ايه بس. ده انا بشوفه بترعب. فكري ياسجي فكري...
الباب يخبط:
سجي: ادخل
صالح: صباح الخير يا بنتي
سجي: صباح النور.
صالح: اتفضلي الفطار. و علي ما تفطري. حخلي الشاغلين. ينقلولك كل حاجاتك في الأوضة التانيه.
سجي: هو انا ممكن اسالك علي حاجة.

صالح: اتفضلي يا بنتي اسالي
سجي: هوانت بتشتغل ايه بالظبط انا ملاحظة انك المسؤل هنا.
صالح: ههههههه ولا مسؤل ولا حاجة الحكاية كلها ان مراد مبيثقش في حد هنا غيري. اصل انا اللي مربيه من و هو صغير
سجي: و هو اللي زي ده كان صغير. ده تحسوا كدة جبروت اكنه مولود كدة. و مغرور بشكل.
صالح: معلش بكرة تاخدي عليه و صدقيني. يوم ما تعرفي مراد علي حقيقتوا. هتشوفي ان مفيش احن منه.

سجي: ضحكت بسخرية. ههههه ده حنين. ده بني آدم قلبه حجر. تحس كدة ان قلبه مات. مابيهتمش لمشاعر حد. اناني مبيفكرش غير في نفسه.
صالح: خالي الايام هي اللي تثبتلك كلامي. المهم افطري و تعالي اوريكي اوضتك.
في مكتب مراد في الشركة
مراد قاعد. في الاجتماع. و الموظفين بيتكلموا كتير. و مراد سرحان في سجي و شكلها لما كانت نايمة و كمان لما لاقاها بتعيط و هي مغمي عليها.

واحد من الوظفين: ولا ايه رأيك يا مراد بيه، مراد بيه
مراد: هاه ايوة بتقول حاجة
الموظف: واضح ان حضرتك مش معانا خالص. تحب نعيد من الاول
مراد: لا معلش يا جماعة. نأجل الاجتماع انا تعبان شوية النهاردة. اتفضلوا دلوقتي.
كلهم خرجوا وفضلت ميادة.
ميادة: مالك يا مراد يبه
مراد: واقف قدام الشباك الازاز. مفيش يا ميادة. مصدع
ميادة: قربت من مراد و لفتة ايديها حاوليه و حضنته من ظهره. مالك يا مراد. ايه اللي مضايقك.

مراد: استغرب ان ميادة قربت من نفسها. هي تملي كانت بتبقي متضايقة من لمساته ليها. مفيش قولتلك مصدع.
ميادة: لفت وشهو ليها. طيب واللي يضيعلك الصداع.
مراد: بإبتسامة. ازاي بقي
ميادة: قربت منه وباسته.
مراد: كان حاسس ان نفسه سجي هي اللي تعمل كدة و مكنش مركز مع ميادة و عقله كله في سجي. كفاية يا ميادة. روحي دلوقتي علي مكتبك و بعدين نبقي نكمل.
ميادة: خلاص حسيبك. بس حنكمل اتفقنا. انا علي مكتبي، و خرجت ميادة.

مراد: اتنهد. معقول. ممكن سجي في يوم تلين و تحن كدة زي ميادة. و هي اللي تيجي و تقرب مني من غير ما تكون خايفة ولا متضايقة. اوففففف هو انا ليه شايل همها ماعنها ماجت تتفلق. هي مين دي اصلا اللي انا شاغل نفسي بيها، انا لازم ابطل تفكير فيها و اشغل نفسي بحاجة تانية، ميادة تعالي عايزك...
وبعد شوية
ميادة: هاه مش حتقولي ايه اللي مضايقك. مفيش يا ميادة ما انا كويس اهو.
ميادة: لا فيك حاجة متغيرة.

مراد: ايه مانبسطتيش. ولا ايه
ميادة: هههههههه لا طبعا معقول اكون معاك و مانبسطتش.
مراد: هههه لا والله. من امتي بقي الكلام ده
ميادة: من النهاردة. مراد انا خلاص مبقتش اقدر استغني عنك
مراد: غريبة مع انك كنتي لسة من يومين بحس انك مغصوبة و انتي معايا.
ميادة: اقولك علي حاجة و متزعلش مني
مراد: لا مش حزعل. قولي.

ميادة: انا الاول كنت بتضيق منك و انا معاك علشان كنت بحس انك عنيف او بتنتقم مني علي حاجة انا معرفهاش. و كمان كنت بتبقي قاصد انك تجرحني و تحسسني اني رخيصة. لكن من يومين لما كلمتني بحنيه و قربت مني برقة. حسيت اني في دنيا تانيه. و بقيت اتمني تقرب مني و كمان دلوقتي و احنا مع بعض كنت حساك هادي و حنين مش زي كل مرة
مراد: يعني كدة احسن
ميادة: و هي مبتسمة. طبعا. احسن كتير.

مراد: طيب قومي البسي هدومك و روحي مكتبك انتي سايباه بقالك كتير و ممكن حد ييجي برة
ميادة: ما انا قافلة الباب
مراد: معلش كفاية كدة. احنا ورانا شغل
ميادة: مراد. ممكن توعدني انك تفضلةكدة علي طول
مراد: و بعدين حتقومي ولا اقلب علي الوش التاني
ميادة: لا لا خلاص قايمة. وباست مراد من خده وقامت.

مراد: اديني اهو كنت مع غيرها و مع ذلك مش عايزة تروح من بالي ولا انساها. انا عايز اروح اشوفها. ايوة انا مليش مزاج اقعد. انا حروح
(في فيلا مراد )
سجي: يا ربي اعمل ايه الوقت بيجري وهو زمانوا جاي، بس لاقتها. فين التليفون انا حتصل بجاسر، الو ايوة يا جاسر. ممكن اطلب منك طلب
جاسر: طبعا انتي تؤمري
سجي: ممكن تجبلي منوم من الصيدلية
جاسر: ليه سلامتك. انتي مانمتيش كويس امبارح
سجي: لا مش ليه.

جاسر: اومال لمين، اوعي يكون لمراد
سجي: ايوة. هاه حتجبلي ولا لا.
جاسر: ههههههه طبعا حجبلك. ده انا فرحان فيه. 10 دقايق و تلاقيه عندك
و بعد شوية جاسر اتصل بسجي...
ايوة يا سجي، انا حطتطلك المنوم جوه الفازة اللي جنب اوضتك. علشان عم صالح ميشوفنيش و انا بكلمك تاني. اخرجي خوديها و اوعي حد يشوفك
سجي: شكرا ليك بجد يا جاسر انا مش عارفة اقولك ايه، سلام.

هههههههه بس اهو كدة عموما هو اللي يستاهل. علشان يبقي يتشطر عليا. ان ماخليتك تتقلب تنام و متحسش بنفسك. يا مراد الزفت.




الكلمات الدلالية
رواية ، بريئة ، أحيت ، قلبي ،


 





# فنون # مشاهير # صحة # منوعات # الأطفال # English # تفسير الأحلام ثقافة # قصص # سيارات Cars # صور # تقنيات # الاجهزة الالكترونية # المطبخ # كلام فى الحب # أبراج # رياضة # ازياء # حكم وأقوال تطوير الذات# خلفيات # صور بنات # مشاهير # ديكور # صباح الخير # مكتوب برقيات شهر رمضان # جمعة مباركة # حب رومانسية # عيد # ادعية # خلفيات كرتون # منوعات # موضة # الأم # أطفال # حيوانات # صور ورد # اكلات # New Year # مساء الخير # اللهم صلي علي النبي # القران الكريم # صور نكت # عيد ميلاد # اعلام # سيارات # تهنئة الخطوبة # حروف واسماء # الغاز # صور حزينة # فساتين # هدايا # خلفيات النادي الاهلي # تسريحات شعر # الاصدقاء # بوستات نجحت # خلفيات نادي الزمالك # حب رومانسية # تهنئه # ازياء # صور بنات # صوره وكلمه خلفيات # كرتون # بروفايل رمزيات # دينية # سيارات # مضحكة # أعلام # مسابقات # حيوانات # ديكور # أطفال # أكلات # حزينة صور شباب أولاد ر# صور # الطب و الصحة # مقالات عامه # CV المشاهير # وصفات الطبخ # العناية بالبشرة غرائب وعجائب # قصص روايات مواعظ # صور حيوانات # وصفات الحلويات # الرجيم والرشاقة # نكت مضحكة # صور خلفيات # العناية بالشعر # شروحات و تقنيات # videos # Apps & Games Free # موضة أناقة أزياء # سيارات # ديكور # رعاية الأطفال # نصائح المطبخ # موبايل جوال # الفوركس # التعليم والمدارس # الحمل و الولادة # اخبار الرياضه # وظائف # صحة المرأة # حوادث # صور بنات # صور اطفال # مكياج و تجميل # عناوين بنوك شركات محلات مطاعم # العاب الغاز # عيد # كلمات الاغانى # اشغال فنيه واعمال يدويه # مصر # أشعار خواطر # للنساء فقط # للرجال فقط # صور شباب # علاج النحافه # رسائل SMS # أكلات نباتية - Vegetarian food # برامج الكمبيوتر # المراهقة # جمعة مباركة # blogger # رعب # لعنة العشق # حب # اسلامية # قاسي ولكن أحبني # أحفاد أشرار الحرب لأجلك سلام # أسمى معاني الغرام # حقيقية # لقد كنت لعبة في يده # ملهمة # أباطرة العشق # عربية # حب خاطئ # لست مميزاً # من الجاني # مشاهير # راقصة الحانة # اغتصاب طفلة # عاشقان يجمعهم القدر # الطريق الصعب # خيال علمي # أشواك الحب # تاريخ # سجينة ثوب الرجال # لروحك عطر لا ينسى # أطفال # عشق وانتقام # لازلت أتنفسك # لقاؤنا صدفة # للحب معان أخرى # خاتم سليمان # ممن أنتقم # نجاح # أبواب وهمية # حلمى فى صفيحة قمامة # فيلم # مجنون بحبك # بين شباكها # حزينه # رحلات جوليفر # عذاب قسوته # عندما ينادي الشيطان # لعنة حبك # مريم وامير # هدوء في قلب العاصفة # الحاسة السادسة # المشعوذة الصغيرة # عباقرة # لوعة العشق # حروب # قدر بالإجبار # بنات مضحكه# فوركس Forex# صحتك # الصور والخلفيات # الطبخ والحلويات # منوعات # اخبار الفن # القصص و الروايات الألعاب الرياضية # الحياة الزوجية # أزياء وملابس # الأم و الطفل # دراسات لغات # افكار منزلية # انترنت تكنولوجيا # صفات الابراج # حيوانات ونباتات # تفسير الاحلام # معانى الاسماء # خواطر و اشعار # الكون والفضاء اجمل نكته# Mix # Forex # youtube # foods # Kids # Health education # stories # News # kitchen # woman # Famous # Sport # Animals

-------

الساعة الآن 07:54 مساء