أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في منتدى جنتنا، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .





قصة نعم أحبه

دخلت رندا اوضه فخمه جدا في فيلا فخمه اوي وباين علي شكلها وفرشها ان صاحبها مليونير جداكانت قاعده في اوضه المكتب في انتظار ..



27-11-2021 02:25 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [13]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif قصة نعم أحبه
قصة نعم أحبه للكاتبة الشيماء محمد الفصل الرابع عشر

اتصاب ادم في صدره لما واجه الثور واخدته راندا على اقرب دكتور وهيا بتدعي انه ما يموتش
ولاحظت كبر حجم الجرح بتاعه ووقفت بعيد في اخر اوضه الكشف بص الدكتور عليها وطلب منها تقرب
الدكتور: اضغطي هنا بايدك لحد ما اجيب الادوات اللازمه
وش ادم كان شاحب تماما بس لسه قادريتكلم اول ما حس برعشه ايديها قال
ادم: ما تخافيش مني لاني مش هقدر اعمل اي حاجه هنا
راندا: اسكت دلوقتي مش وقته اللي انت بتقوله.

رجع الدكتور شايل حاجه زي صينيه عليها ادوات كتير وشال ايد راندا وبدأ يعالج الجرح وهيا وقفت بعيد
الدكتور: انت كنت فين لما كنت بتصارع الثور ده؟
راندا: وعرفت منين انه جرح من ثور؟
ابتسم الدكتور: لاني شفت جروح كتيره زي دي. جوزك محظوظ لانه خرج بحياته
ادم: انا مش محترف ده كان حادثه
سكت وغمض عنيه كأن الكلام بيتعبه وساب راندا تشرح للدكتور عن الحادثه
الدكتور: كان لازم تسيبهم يواجهوا نتيجه تصرفاتهم الطايشه.

واخيرا عمل اخر غرزه وقال
الدكتور: ده كل اللي اقدر اعمله بس لازم نحتاط علشان الجرح ميفتحش تاني
حاول ادم يقوم بس مقردش
الدكتور: انت نزفت كتير ولازملك نقل دم
راندا: وتقدر تنقله دم هنا(سألت راندا)
الدكتور: عندي الجهاز بس معنديش الدم نفسه (وسأل ادم)
الدكتور: انت تعرف فصيله دمك ايه؟
رد ادم وهو بيقاوم علشان ميغماش عليه
ادم: A سلبي
الدكتور: دي فئه نادره ممكن متلاقيهاش هنا. انت لازم تتحول للمستشفي الرئيسي.

راندا مكانتش قادره تتكلم ولا تتحرك بس اخيرا نطقت
راندا: انا كمان A سلبي
بص الدكتور وادم لبعض والدكتور اتكلم
الدكتور: انت متأكده؟
راندا: ايوم متأكده( مكنتش مصدقه الصدفه دي وافتكرت اول يوم اتعشوا مع بعض لما ادم قالها تتطابق نادر)
راندا: عملت تحاليل قريب جدا اثبتت ان دمي سليم تماما. ايه رأيك تنقله الدم على طول؟
الدكتور: معنديش مشكله
كانت نظرات ادم متركزه على راندا بس كانت غامضه
ادم: انت مش مضطره تعملي كده.

راندا: ده ضروري
وقعدت على كرسي جنبه وبدأت تراقب الدم اللي خارج منها وداخل لادم وحست باحساس غير عادي
حست كأن جزء منها بيتسحب ويروح لادم
ادم: انا مديونلك بكتير يا راندا ولولا انك اصريتي ان احنا نيجي هنا مكنتش عارف ايه ممكن يحصل
اخر شئ كانت راندا عايزاه كان العرفان بالجميل بس الظاهر انه هو ده بس اللي هتطوله منه.

راندا: اللي عملته كنت هعمله لاي حد لحسن الحظ ان فصيله دمنا واحده( قالتها بصوت خالي من اي مشاعر)
ادم: دكتوري الخاص قالي انها نسبه واحد في المليون ان فصايل دمنا تتطابق
راندا: كنت عارف انها متطابقه؟
ادم: اكيد. متنسيش انه اداني نتايج التحاليل اللي عملها
طلب الدكتور منهم بعد كده انهم يباتوا في العياده بس ادم رفض
ادم: انا بفضل انام في سريري بس لو اذنتلي ممكن تليفون علشان موبيلي فصل شحن علشان ارتب لسفرنا.

راندا: انا ممكن اسوق لحد ما نوصل
ادم: هو انتي بتسمي دي سواقه
راندا: انا وصلتك لهنا صح؟
ادم: ده كان لحسن حظنا مش لشطارتك، هتصل باكرم يجي ياخدنا
سكتت راندا لانها عارفاه لما بيصمم على حاجه بينفذها
وقبل ما يمشوا نصح الدكتور ادم انه لازم يتابع مع دكتوره الخاص ويهتم بالجرح علشان مايفتحش تاني
ورفض ادم مساعده اي حد من خدمه علشان يدخلوه العربيه.

ما اتكلمش ادم في الطريق الا نادرا بس كانت راندا حاسه بألمه وخصوصا لما العربيه تاخد مطب
وصلوا بيتهم اخر الليل اتنازل ادم عن كبرياؤه لانه مقدرش يطلع السلم واول ما ساعدوه وطلع السلم صرفهم بسرعه
وراح ناحيه اوضته وراندا ماشيه وراه بخوف واستعداد
راندا: هو مين اللي قالي من شويه ان كبريائي مش في محله؟ انت تعرفه
طبعا كان قصدها عليه لانه رافض المساعده وهو محتاجها
ادم: انا مش مريض وهثبتلك ده خلال يومين او ثلاثه.

راندا: وده ايه الكرم ده كله يومين بحالهم مش كتير دول، بس يا تري رأي دكتورك الخاص ايه؟
ادم: هو مستشاري مش موجهي انا عارف حالتي اكتر منه
راندا: عندك حق طبعا. انت عارف كل حاجه
غيرت راندا اسلوبها لانها عارفه انها كده بتخليه يعند وبس
راندا: على الاقل ارتاح دلوقتي وانا هخليهم يجيبولنا العشا هنا لو ليك نفس تاكل.

ادم: ايه الاهتمام ده كله، اه نسيت ده اللي هتعمليه مع اي حد تاني، على العموم ايوه انا عايز اكل علشان استرد صحتي بسرعه
طلبت راندا العشا واكتشفت انها جعانه جدا وخلصوا عشا ودخل ادم الحمام وخرج بعد نص ساعه مجهد جدا
ما اتكلميتش راندا نهائي بس جابتله المسكن وحطته جنبه وسابته ودخلت هيا كمان الحمام ولما خرجت لقته نام
فضلت واقفه جنبه تتأمله ومدت اديها وحطتها على شعره من غير تفكير وحركت ايدها على وشه.

مكانتش عارفه تحدد مشاعرها ناحيه ادم ايه لحد اللحظه دي اكتشفت انها مش بس بتحبه دي بتعشقه لحد الجنون
تاني يوم نزل ادم للفطار وقال انه هيروح المصنع
راندا: أكرم هيروح معاك ويسوق هو
ادم: انا كويس واعرف اسوق بنفسي
سكتت ومعرفتش تقول ايه
راندا: طب هترجع على الغدا
ادم: لأ ما اعتقدش عندي شغل كتير وما تنسيش بقالي كام يوم غايب
سابها وقام. كانت عايزه تقوله يخلي باله من نفسه بس سكتت على اخر لحظه.

كان النهار طويل وممل ومعرفتش تعمل ايه فيه وفرحت جدا لما اتصلت بيها امل تتطمن عي صحه ادم
راناد: هو راح المصنع تصدقي؟
امل: غبي بس انتي لازم تخليه يتابع مع الدكتور بتاعه علشان الجرح
راندا: ومن امتي هو بيسمع كلامي؟(حست امل بحزن في صوت راندا)
امل: انت كويسه يا راندا
راندا: انا كويسه متضايقه شويه من الحر
امل: كلها شهر بالكتير ويتعدل الجو
شهر بحاله هيا مش عارفه ايه اللي ممكن يحصل بعد يوم ما بالك بشهر.

حست راندا بفراغ بعد ما امل قفلت معاها وفجأه قررت انها تخرج لبست واخدت عربيه من الجراج
بعدما قالت لأكرم
اكرم: بشمهندس ادم ما قاليش اي حاجه عن الموضوع ده
راندا: وهو ادم هيعترض اني اركب عربيته هات المفاتيح حالا
وفعلا خرجت راندا وفضلت تتفرج على البلد وركنت العربيه في منطقه تجاريه ونزلت تتفرج على المحلات
وقابلت عمر صدفه بيتمشي هو كمان
راندا: عمر ازيك. امال فين سالي
عمر: وراها حاجات تانيه وادم فين.

راندا: في الشغل
عمر: تسمحيلي اعزمك على مشروب واتكلم معاكي شويه ارجوك محتاج اتكلم مع حد
راندا كانت متردده بس حست بيه ووافقت ودخلو مطعم صغيروعمرمن غير مقدمات
عمر: انا مش عارف اعمل ايه عرضت عليها الجواز ثلاث مرات لحد دلوقتي. وهيا ما ادتنيش رد
راندا: انا اسفه بس انا مش عارفه اساعدك ازاي
عمر: انتي ست واكيد هتفهمي هيا قصدها ايه او اتصرف ازاي.

فكرت راندا اه لو عرف قصدها قصدها تاخد جوزي مني عرفت قصدها بس ده مينفعش تقوله
راندا: انا وسالي مختلفين وما اقدرش اقولك هيا بتفكر في ايه. حددلها مثلا موعد نهائي ترد في
عمر: انا عملت كده
راندا: ممكن مكنتش حازم في كلامك حدد تاريخ معين والتزم بيه
عمر: ممكن ترفض بحجه اني مش بديها وقت كفايه تفكر
راندا: وممكن توافق لانها مش هتخاطر تضيعك منها، سكتت شويه وكملت، عيلتك رأيها ايه؟

عمر: عيلتي ايه دخلها وبعدين لسه مفيش حاجه اقولها مش لما اعرف رأيها الاول
قعدت شويه وبعد كده استأذنته علشان تمشي عمر كان محتاج حد يفضفض معاه مش اكتر
وفضلت تمشي شويه وبعد كده قررت تروح وهيا ماشيه
خطر في بالها تعدي من جنب المصنع من غير ما تشوف ادم وهيا في الطريق سرحانه لقت فجأه قدامها عربيه فضغطت على الفرامل بسرعه وحست بالعربيه بتدور بيها وسمعت العربيه التانيه بتخبط فيها وسمعت صوت.

زجاج بيتكسر ودي كانت اخر حاجه سمعتها.

27-11-2021 02:26 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [14]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif قصة نعم أحبه
قصة نعم أحبه للكاتبة الشيماء محمد الفصل الخامس عشر

حست ريناد بالعربيه بتدور بيها وغابت عن الوعي للحظات ولما فاقت لقت اللي كان سايق العربيه وراها بيخبطلها على زجاج العربيه وبيشتم في الستات اللي بيسوقوا فتحت شباكها وحاولت تعتذر ليه بس ما ادهاش فرصه تتكلم وقال للناس اللي اتلمت حواليهم يطلبوا البوليس للسائحه المعتوهه وفي دقيقه كان البوليس وصل وسمع اللي حصل وكل اللي حواليها شهدوا انها غلطانه واخدوها على قسم البوليس ولما شافوا رخصتها ما اعترفوش بيها لانها المفروض يكون معاها رخصه دوليه او تتطلع رخصه في البلد اللي فيها وطلبوا منها لو تعرف حد يجي يضمنها علشان يخرجوها ولما عرفوا انها زوجه ادم اتغيرت معاملتها تماما وقالولها انهم هيبلغوه فورا وجابلوها قهوه وهيا بتشرب دخل عليها ادم وكان على اخره وسألها.

ادم: جرالك اي حاجه انتي كويسه؟
راندا: انا كويسه (ترددت شويه وكملت) اسفه على العربيه
هز كتفه ومفهمتش ده معناه مايهموش اعتذارها ولا ميهموش العربيه ادم: يالا علشان اروحك البيت قعدت جنبه في عربيته وسكتت تماما وشويه ومقدرتش تتحمل الصمت
راندا: اتمني ما اكونش عطلتك عن حاجه مهمه؟ ادم: مفيش مشاكل هتحصل حتي لما بسيبهم يتصرفوا براحتهم.

راندا: وطبعا انا اللي بعملك مشاكل، انا معترفه ان الحادثه غلطتي بس اي حد ممكن يعمل حادثه وخصوصا وهو جديد في السواقه
ادم: بس ده محصلش لاي حد ده حصل ليكي انتي وبعدين مكانش المفروض تخدي العربيه اصلا راندا: مكنتش عارفه اني المفروض استأذن لما استخدم حاجتك. وبعدين انت ما اعترضتش لما سقت بيك امبارح
ادم: امبارح مكنش عندي اختيار ولو كنت عارف انك ما بتعرفيش تسوقي للدرجه دي ماكنتش وافقت تسوقي.

راندا: وكنت فضلت تنزف لحد ما تموت
ادم: انتي النهارده اللي كنتي هتموتي
راندا: وطبعا كنت هتزعل لانك هتضطر تدور من جديد على واحده مرشحه للخلفه
ادم: انت فاكره انه هو ده كل همي؟
راندا: مش ده صح؟ وبعدين كانت هتكون فرصه ترجع فيها لسالي
سكت وهومش قادر يرد عليها ولا عارف يقولها ايه لانه كان عايز يخنقها بايده فغير الموضوع
ادم: انت ما قولتيليش خرجت ليه اصلا؟
راندا: اتسوق
ادم: ومش شايف معاكي حاجه ليه؟

راندا: مفيش حاجه عجبتني وخلص الحوار على كده ووصلوا بيتهم واتغدوا ومقدرتش تاكل من التعب حتي ادم كان باين عليه الاجهاد وخافت تسأله اذا كان تعبان ولا لأ واول ما خلص دخل مكتبه وهيا طلعت تقعد على حمام السباحه وغمضت عنيها شويه وحست بضل فوقها فتحت عنيها لقت ادم واقف والشر بينط من عنيه
ادم: انت كدبت عليا انت نزلت البلد علشان تقابلي عمر
راندا: مين اللي قالك؟(ودي كانت اجابه غلط) الموضوع مش كده.

ادم: ايه اللي بتحاولي تنكريه بالظبط؟
راندا: ان اللقاء كان مدبر انا شوفته صدفه
ادم: الناس شافوكي بتتغدي معاه
راندا: لا انا شوفته صدفه وعزمني على قهوه بس ادم: قهوه؟وليه؟
راندا: مجامله مش اكتر وبعدين انا معملتش حاجه غلط قعدنا شويه واتكلمنا
ادم: واتكلمتوا في ايه بقي؟
راندا: حاجات متهمكش
ادم: انا اللي اقرر ايه اللي يهمني وايه لأ.

راندا: لأ مش انت اللي تقرر. واللي قالهولي انت مالكيش دعوه بيه وطي ادم عليهاوشدها ووقفها على رجليها
ادم: انتي هتقولي دلوقتي ايه اللي بينك وبينه؟ كان غضبه يخوف بس هيا ما خافتش منه لانها معدتش تفرق معاها
راندا: مفيش حاجه بيننا هو مجرد صديق وبس ادم: صديق؟ وانتي متخيله اني هصدق الكلام ده انكم اصدقاء وبس
راندا: وانا ميهمنيش تصدق ولا لأ انا زهقت من تصرفاتك وزهقت منك ومش قادره اتحملك.

ادم: ده لسوء حظك غصب عنك هتتحمليني وضمها ليه بقسوه حاولت انها تتحرر منه ومعرفتش فقالتله
راندا: الخدم
عدت لحظه وهو مش منتبه وبعد كده سيطر على مشاعره
ادم: عندك حق مش هنا تعالي جوه
شدها من ايديها واخدها وكانت هتقع فشدها ادم جامد من غير اي اعتبار للالام اللي بيسببهالها لاحظت راندا انه مش قادر يمشي بس مش هيسمح لجرحه يقف قدامه.

راندا: ارجوك يا ادم. ده مش هيحل الموضوع ما تخلينيش اكرهك اكتر مما انا بكرهك بالفعل
ادم: ده مش هيغير حاجه انتي هنا علشان تؤدي غرض معين ولا نسيتي؟
وهو بيجرها ودخلوا اتفاجئوا الاتنين بامل واقفه مع اكرم وشكلها لسه داخله وقف ادم وساب ايد راندا
ادم: خير يا امل في حاجه حصلت لمحمود هو كويس؟
امل: لا محمود كويس انا كنت قلقانه عليك انت فجيت اطمن عليك.

ادم: انا كويس زي ما انتي شايفه ومتشكر على اهتمامك، انا لازم ارجع المصنع دلوقتي امل اعتبري نفسك في بيتك. اكيد هتباتي معانا النهارده صح؟
امل: ده اللي ناويه عليه. اشوفك بالليل يا ادم ادم: بالليل سلام ومشي ادم وفضلت راندا وامل ساكتين مش عارفين يتكلموا لحد ما راندا قطعت الصمت
راندا: هغير هدومي في دقيقه ونشرب الشاي مع بعض اتفقنا
امل: اتفقنا هستناكي في التراس طلعت راندا غيرت هدومها ونزلت لصاحبتها.

امل: ايه اللي حصل ليكي انتي وادم انا عمري ما شوفته في الحاله ده؟
معدش في مجال للكدب وعلشان كده حكت راندا كل حاجه لامل
امل: انا كنت عارفه خطته الاساسيه. بس افتكرناه غير رأيه وخصوصا لما اتجوزك ازاي ادم يعمل كده؟
راندا: علشان اكون عادله انا مقدرتش اقاومه بما فيه الكفايه هو راجل مفيش زيه
امل: بس انتي مش بتحبيه؟
قفلت راندا قلبها علشان ما تنطقش باللي جواها هما ولائهم الاول لادم
راندا: لا.

امل: ادم مش زي اي حد بس انا وهو ومحمود اصحاب من صغرنا هكلم محمود واخليه يكلمه ونعرف اخرته ايه؟
راندا: هو ليه مبرر لغضب النهارده. هو فاكرني على علاقه بحد تاني
امل: وهو ده صح؟
راندا: لا طبعا بس هو مش مستعد يصدق. امل لو سمحت ما تقوليش حاجه لمحمود سيبينا انا وادم نحاول نتصرف لوحدنا
امل: لو دي رغبتك ماشي. انا ومحمود كنا فرحانين بيكم جدا وفرحنا ان ادم اخيرا ارتبط راندا: مكانش المفروض اني اقولك حاجه.

امل: وتسيبيني محتاره وانا بسأل نفسي ايه اللي وصلكم للحاله اللي شوفتكم بيها لما جيت انا نفسي اساعدكم باي طريقه بس انتي عندك حق لازم انتو الاتنين تحلو مشاكلكم لوحدكم ومش هعرف ادم ان انا عارفه حاجه وعدي الوقت وبالليل جه ادم وشافته راندا تعبان جدا بس بيكابر واتعشوا مع بعض مع جو من التوتر مسيطر على الكل ادم كان بيتكلم معاهم بس مش مركز في اي شئ بيقوله وكان باين انه جرحه بيألمه.

امل: انت عرضت نفسك على الكتور هنا
ادم: لما اجي افك الغرز هبقي اروحله وغير كده لأ
ومحدش اتجرأ يسأله تاني او يكلمه
راندا: امل ما تقضي معانا بكره هو محمود هيمانع؟
امل بصت لادم وهيا بترد
امل: لأ محمود مش هيمانع
ادم: انت مرحب بيكي هنا في اي وقت ده بيتك وانتي عارفه ده كويس خلصت
السهره ودخلوا للنوم وراندا دخلت ووراها ادم وحست بنظراته مع انها مدياله ظهرها
ادم: راندا بصيلي.

27-11-2021 02:26 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [15]
زهرة الصبار
عضو فضي
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 01-11-2021
رقم العضوية : 116
المشاركات : 6453
الجنس : أنثى
الدعوات : 2
قوة السمعة : 10
 offline 
look/images/icons/i1.gif قصة نعم أحبه
قصة نعم أحبه للكاتبة الشيماء محمد الفصل السادس عشر

خلصت السهره ودخلوا للنوم. راندا دخلت ووراها ادم وحست بنظراته مع انها مدياله ظهرها
ادم: راندا بصيلي
راندا: ليه؟ انت قلت كل اللي ممكن يتقال انا هنا لغرض واحد مش كده؟
ادم: ده كان صح في وقت من الاوقات بس دلوقتي لأ
شويه صمت وبعد كده ادم اتكلم برقه
ادم: انا عايز نبدأ من جديد
بصتله وسألته
راندا: نبدأ ايه بالظبط؟
ادم: كل حاجه. انا عارف اني ما عملتش حاجه تخليكي تثقي فيا بس انا محتاجلك قوي يا حبيبتي.

مخدتش راندا بالها ان ادم قال حبيبتي
رندا: الثقه دي لازم تكون متبادله من كام ساعه كنت بتتهمني اني على علاقه براجل تاني
ادم: كنت هموت من الغيره مجرد تفكيري انك قاعده مع راجل تاني جننيني. راندا انا صحيح رتبت لجوازنا علشان اصلح الغلط اللي ارتكبته في حقك بس ده جزء من السبب الاساسي لجوازي منك اناعمري ما لقيت واحده احبها بعمق لدرجه اني فقدت الامل اني الاقيها
قعدت راندا على السرير وافكارها مشوشه.

راندا: بس انت كنت عايز تتجوز سالي
ادم: اكتشفت فجأه اني لو عايز اخلف واشوف ابني وهو بيكبر يبقي لازم اتجوز دلوقتي وكانت سالي انسب اختيار متاح ولما قالتلي انها مش عايزه تخلف تراجعت في عرضي
راندا: بس هيا قالتلي انها هيا اللي رفضتك وانت اكدت كلامها
ادم: كنت مديونلها بده على الاقل. حفظ لكرامتها مش اكتر
راندا: وايه اللي خلاك تفكر بتأجير بديله؟
ادم: هتصدقيني لو قلتلك انهااختك هيا اللي قالتلي على الفكره دي.

هيا كانت شايفه نفسها مرشحه هايله ووافقت على طول
وبعد كده انسحبت وانتي جيتي، والحب مكنش في بالي نهائي
رندا حست بدفئ بينتشر جواها
راندا: وليه ماقلتليش الكلام ده قبل كده؟
ادم: كبرياء مع شويه غباء مع حبه عند. ما كنتش عارف سكوتي بيكلفني اد ايه لحد النهاره لما سيبتك بعد الظهر
سكت وقرب منها ومسك وشها باديه.

ادم: انا عارف اني ممكن اخليكي تتجاوبي معايا جسماني بس انا عايز اكتر من كده، عايزك تنسي كل اللي فات وتسامحيني وممكن كمان تحاولي تحبيني ممكن؟
راندا: تغير الافكار بياخد وقت يا ادم. بس انت بجد بتقول انك بتحبني؟
ادم: وهو ده صعب تصدقيه؟
راندا: ايوه طبعا صعب وبعدين انا حاسه انك ما تعرفش يعني ايه حب؟
ادم: فعلا. اونتي كمان متعرفيش يبقي نتعلم مع بعض، راندا انتي فعلا بتكرهيني للحد ده؟
هزت راندا راسها.

راندا: انا مش عارفه انا حاسه بايه ومش عارفه احساسي ناحيتك اسميه ايه بالظبط؟
ادم: طب خليني اساعدك
قرب منها وولمس شفايفها بشفايفه بارق طريقه ممكنه وهيا تجاوبت معاه من قلبها وحست بالحرمان لما بعد عنها وحست بيه بيحاول يسيطر على صوته
ادم: اسف ده مش هيساعد ده هيخلبط الامور اكتر انا عايزك تاخدي قرارك من غير ضغط مني الليله هسيبك تنامي لوحدك وتفكري براحتك وانا هعيش على الامل.

ابتسملها وسابها ومشي وهيا كانت عايزه حبه بس لازم تتأكد لانها جنبه مبتعرفش تفكر
هو عايز اكتر من التجاوب الجسماني وهيا مش عارفه هتقدر تديله اكتر ولا لأ
مقدرتش تنام وحاولت تعرف يعني ايه حب وفجأه عرفت الاجابه
الثقه. ادم تجاهل كبرياؤه وصارحها بحبه مش ده كفايه؟
صحيت راندا الصبح وعرفت ان ادم راح شغله وقامت من سريرها واول ما قامت حست بدوخه وجريت بسرعه على الحمام.

يا تري ممكن؟ لا مش معني انها داخت مره او رجعت انها حامل واتوترت ممكن يكون جواها ابن لادم
نزلت واتقابلت مع صحبتها امل وفطروا مع بعض واكلت بسيط جدا
راندا: نمت كويس امبارح؟
امل: لأ اخدت طول الليل افكر فيكم
راندا: ما تقلقيش علينا احنا هنبقي كويسين
حست راندا بالثقه وهيا بتتكلم ادم بيحبها عايزه ايه تاني
امل: اتصالحتم؟ ادم محتاجلك يا راندا محتجالك فوق ما تتخيلي. المهم اتصلت بمحمود وقولتله هقضي اليوم معاكي.

هنعمل ايه بقي؟
راندا: تعالي ننزل البلد. بس بعربيتك انا معنديش رخصه
امل: ادم لازم يتصرف في الموضوع ده
حست راندا انها مبسوطه جدا لما تخرج هتشتري اختبار للحمل وتتأكد وبالليل هيا وادم هيكونوا مع بعض
بس المره دي هتكون مختلفه لانها ليله حب
خرجوا واتمشوا واستأذنتها امل علشان تسلم على واحده صاحبتها فاستغلت راندا الفرصه وراحت تشتري الاختبار
اشترته وحطته في شنطتها.

وراحت مع امل على محل كانت امل طالبه حاجات هتستلمها ودخلوا واستأذنت راندا انها تدخل الحمام
ودخلت وخرجت وهيا الفرحه مش سايعاها عايزه الليل يجي بسرعه علشان تبلغ ادم
وبعد كده مشيوا وقرروا يشربوا عصير لان الجو كان حر ودخلوا فعلا كازينو وهما داخلين اتفاجئت راندا
بادم قاعد ومعاه سالي وشافته متوتر وهو بيسمع سالي وهيا بتتكلم
كل كلامه امبارح مالوش قيمه طالما لسه بيقابلها.

مش هتقبل ابدا انها تتقاسمه مع واحده تانيه
راندا: امل انا عايزه امشي لو سمحت حالا
وخرجت بره وورها امل وبعد ما مشيوا
امل: انا شفتهم بس اكيد في حاجه مهمه اسمعيه الاول قبل ما تحكمي عليه
راندا: اشك في ده. اذا كان مش قادر على فراقها يبقي خليها تاخده
امل: وانتي هتعملي ايه؟
راندا: اللي كان لازم اعمله من زمان انا راجعه بلدي كفايه كده، لازم اجيب جوازي واخد شنطتي الاول
امل: لا طبعا اديله فرصه يشرحلك الاول.

راندا: يشرحلي ايه. هو بيقابلها في السر عايزه ايه تاني؟
امل: مش سر ده قاعد في مكان عام كل الناس شايفاهم
راندا: وده يثبت انه مش هامه اي حد. مش هسمحله يخدعني تاني انا ماشيه ومش هتقدري تمنعيني
امل: وهتمشي ازاي؟
راندا: هروح للمدينه ومن هناك هاخد طياره، ممكن يا امل توصليني لمطار؟
امل: لا طبعا مش هوصلك
راندا: خلاص هاخد اي عربيه من الجراج واسيبها في المطار ومن هناك هسافر.

وصلو البيت ودخلت راندا مكتب ادم وبدأت تدور على جوازها ولقت درج مقفول فكسرته
ولقت جوازها والعقد اللي وقعت عليه فقطعته ميت حته
اد ايه كانت غبيه لما وثقت فيه بس كفايه كده
امل: بتعملي ايه؟
راندا: بقفل الصفحه دي نهائي. امل انا اسفه بس مش هقدر افضل اكتر من كده
امل: ولو انتي حامل فكرتي في الموضوع ده؟
راندا: هتصرف
امل: وانتي متخيله ان ادم هيوافق.

راندا: بمجرد ما ارجع مصر مش هيقدر يعمل حاجه، ولو فكرتي تتصلي بيه تحذريه مش هتعرفي
لانه قاعد مع الهانم
اخدت شنطتها وحضرتها وما اخدتش اي شئ اشتراه ادم ليها سابت كل حاجه اداهلها ادم ماعدا حاجه
واحده مش هينفع تسيبهاله لانها ملكها واحدها ومش هيعرف ادم ابدا بيها
نزلت راندا لقت امل واقفه
امل: انا اسفه بس انا قلت لأكرم يقفل الجراج وميديكيش اي عربيه
راندا: مش مهم هطلب تاكسي.

وفعلا طلبت بالتليفون تاكسي وقالولها 10 دقايق والتاكسي يجي
وقعدت تستناه.



المواضيع المتشابهه
عنوان الموضوع الكاتب الردود الزوار آخر رد
قصة خلف قناع البراءة زهرة الصبار
0 5012 زهرة الصبار
قصة حكاية أم زهرة الصبار
0 5276 زهرة الصبار
قصة جبروت امرأة زهرة الصبار
0 4549 زهرة الصبار
قصة فرحة عمري زهرة الصبار
0 3284 زهرة الصبار
قصة تاجر البندقية زهرة الصبار
0 616 زهرة الصبار

الكلمات الدلالية
أحبه ،


 





# فنون # مشاهير # صحة # منوعات # الأطفال # English # تفسير الأحلام ثقافة # قصص # سيارات Cars # صور # تقنيات # الاجهزة الالكترونية # المطبخ # كلام فى الحب # أبراج # رياضة # ازياء # حكم وأقوال تطوير الذات# خلفيات # صور بنات # مشاهير # ديكور # صباح الخير # مكتوب برقيات شهر رمضان # جمعة مباركة # حب رومانسية # عيد # ادعية # خلفيات كرتون # منوعات # موضة # الأم # أطفال # حيوانات # صور ورد # اكلات # New Year # مساء الخير # اللهم صلي علي النبي # القران الكريم # صور نكت # عيد ميلاد # اعلام # سيارات # تهنئة الخطوبة # حروف واسماء # الغاز # صور حزينة # فساتين # هدايا # خلفيات النادي الاهلي # تسريحات شعر # الاصدقاء # بوستات نجحت # خلفيات نادي الزمالك # حب رومانسية # تهنئه # ازياء # صور بنات # صوره وكلمه خلفيات # كرتون # بروفايل رمزيات # دينية # سيارات # مضحكة # أعلام # مسابقات # حيوانات # ديكور # أطفال # أكلات # حزينة صور شباب أولاد ر# صور # الطب و الصحة # مقالات عامه # CV المشاهير # وصفات الطبخ # العناية بالبشرة غرائب وعجائب # قصص روايات مواعظ # صور حيوانات # وصفات الحلويات # الرجيم والرشاقة # نكت مضحكة # صور خلفيات # العناية بالشعر # شروحات و تقنيات # videos # Apps & Games Free # موضة أناقة أزياء # سيارات # ديكور # رعاية الأطفال # نصائح المطبخ # موبايل جوال # الفوركس # التعليم والمدارس # الحمل و الولادة # اخبار الرياضه # وظائف # صحة المرأة # حوادث # صور بنات # صور اطفال # مكياج و تجميل # عناوين بنوك شركات محلات مطاعم # العاب الغاز # عيد # كلمات الاغانى # اشغال فنيه واعمال يدويه # مصر # أشعار خواطر # للنساء فقط # للرجال فقط # صور شباب # علاج النحافه # رسائل SMS # أكلات نباتية - Vegetarian food # برامج الكمبيوتر # المراهقة # جمعة مباركة # blogger # رعب # لعنة العشق # حب # اسلامية # قاسي ولكن أحبني # أحفاد أشرار الحرب لأجلك سلام # أسمى معاني الغرام # حقيقية # لقد كنت لعبة في يده # ملهمة # أباطرة العشق # عربية # حب خاطئ # لست مميزاً # من الجاني # مشاهير # راقصة الحانة # اغتصاب طفلة # عاشقان يجمعهم القدر # الطريق الصعب # خيال علمي # أشواك الحب # تاريخ # سجينة ثوب الرجال # لروحك عطر لا ينسى # أطفال # عشق وانتقام # لازلت أتنفسك # لقاؤنا صدفة # للحب معان أخرى # خاتم سليمان # ممن أنتقم # نجاح # أبواب وهمية # حلمى فى صفيحة قمامة # فيلم # مجنون بحبك # بين شباكها # حزينه # رحلات جوليفر # عذاب قسوته # عندما ينادي الشيطان # لعنة حبك # مريم وامير # هدوء في قلب العاصفة # الحاسة السادسة # المشعوذة الصغيرة # عباقرة # لوعة العشق # حروب # قدر بالإجبار # بنات مضحكه# فوركس Forex# صحتك # الصور والخلفيات # الطبخ والحلويات # منوعات # اخبار الفن # القصص و الروايات الألعاب الرياضية # الحياة الزوجية # أزياء وملابس # الأم و الطفل # دراسات لغات # افكار منزلية # انترنت تكنولوجيا # صفات الابراج # حيوانات ونباتات # تفسير الاحلام # معانى الاسماء # خواطر و اشعار # الكون والفضاء اجمل نكته# Mix # Forex # youtube # foods # Kids # Health education # stories # News # kitchen # woman # Famous # Sport # Animals

-------

الساعة الآن 06:45 صباحا